W celu dokonania zakupu w naszym sklepie należy:
1. Umieścić wybrany produkt/produkty w koszyku. Aby zmienić zawartość koszyka (usunąć lub zmienić liczbę znajdujących się w nim produktów), należy klinąć na przycisk „Koszyk” u góry strony, wprowadzić zmiany i zatwierdzić je, klikając przycisk „Zapamiętaj koszyk” lub „Zamów”.
2. Przejść do koszyka i złożyć zamówienie, klikając przycisk „Zamów”.
3. Wypełnić formularz zamówienia.
4. Wybrać sposób dostawy i płatności.
5. Zapoznać się z zasadami zakupu i zaakceptować je, zaznaczając odpowiednie pole, a następnie kliknąć przycisk „Potwierdzam zakup”.
6. Dokonać płatności, jeśli Klient wybrał płatność przelewem lub on-line.
7. Po złożeniu zamówienia zostaje wyświetlona strona z informacjami o złożonym zamówieniu. Dodatkowo do Klienta zostaje wysyłany e-mail zawierający dane dotyczące złożonego zamówienia. Jeśli Klient nie otrzymał wiadomości informującej o złożeniu zamówienia, może to oznaczać, że podany adres e-mail jest niepoprawny. W takiej sytuacji Klient powinien skontaktować się z obsługą sklepu, dzwoniąc na numer 85-6535511 lub wysłać e-mail na adres nexus@nexus.media.pl, i zweryfikować poprawność podanego adresu e-mail.
Nie przyjmujemy wpłat od osób zamieszkałych za granicą i nie realizujemy zamówień z wysyłką za granicę.